پردیس علوم دانشگاه تهران

پردیس علوم دانشگاه تهران

راه های ارتباطی

  • وبسایت : www.science.ut.ac.ir

  • آدرس : تهران خیابان انقلاب پردیس علوم دانشگاه تهران

  • ایمیل : [email protected]

  • تلگرام : Utbiology_kargah@

گروه زیست شناسی پردیس علوم دانشگاه تهران از سال 1328 فعالیت خودش به صورت رسمی شروع کرد و بعدها با یه تغییر سازمانی دانشگاه تصمیم گرفت گروه زیست شناسی رو به دانشکده زیست شناسی تبدیل بکنه.

پردیس علوم سالانه یه سری خدمات آموزشی رو هم برای عموم ارائه میده که در نهایت گواهی هایی که به دانشجویان داده میشه گواهی های رسمی خود دانشگاه تهران هستش. (نکته ای قابل توجه برای دوستان مدرک گرا) از سری کارگاه هایی که برگزار کرده میتونم به کارگاه اصول طراحی پرایمر کارگاه PCR کارگاه اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی میکروبیولوژی عمومی و... اشاره کرد.

این دوره هایی که اسم بردن همشون کارگاه های 1 یا 2 روزه هستن و من توی تحقیقاتم نتونستم دوره های طولانی تری پیدا کنم اگر شما تجربه دوره های بلند مدت توی پردیس علوم دانشگاه تهران دارید حتما بهم بگید!

دوست عزیز اگر تجربه استفاده از هر نوع خدمات آموزشی پژوهشی از مراکز مرتبط (مانند : شرکت در دوره های آموزشی ، کارگاه ها و یا کارآموزی و … ) را دارید، با امتیاز دهی از طریق فرم زیر به دوستان و هم رشته های خود کمک کنید تا با اطمینان بیشتری انتخاب آگاهانه خود را داشته باشند.

سیستم امتیاز دهی کاملا بی نام و نشان بوده و تنها آی پی (IP) شما هنگام رای دادن (بدون امکان نمایش در سیستم) ثبت می شود و رای هایی با آی پی تکراری به یک مرکز یکسان از سیستم حذف می شود. از این رو اگر به یک مرکز بیش از یک بار رای دهید تنها آخرین رای ثبت شده شما منظور خواهد شد. نتایج امتیاز دهی پس از رسیدن تعداد رای های هر مرکز به تعداد حداقل 50 رای در صفحه هر مرکز نمایش داده می شود. چنانچه قصد دارید از نتایج نظر سنجی آگاه شود از طریق این لینک در خبرنامه یاسی بیو عضو شوید.

میزان رضایت کلی از خدمات *