دایا زیست فناوران

راه های ارتباطی

  • وبسایت : www.dayazf.ir

  • آدرس : ایران - شیراز

  • ایمیل : [email protected]

  • تلگرام و اینستاگرام : dayazf@

این مرکز فعالیت خودشواز سال 1396 با رویکرد آموزش مجازی در حوزه علوم نوین شروع کرد ولی کم کم هدف خودشو به سمت ایجاد ارتباطات بین رشته ای تغییر داد. دوره های متفاوتی توی این مرکز برگزار میشه مثل زیست شناسی سیستمی که توی دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار میشه.  توی فیلد زیست شناسی سیستمی با کمک محاسبات نرم افزاری و مدل سازی های سیستم های زیستی سعی در درک بهتر اون ها و پیدا کردن اجزای مهم داریم. زمانی که به کل سیستم احاطه کامل داشته باشیم، کوچکترین تغییری قابل رویت خواهد بود. همچنین اثر گذاری عوامل خارجی بر کلیت سیستم به راحتی قابل درک میشه.

بخش جالب دیگه ای هم که این مجموعه داره اینه که شما به تمام محتوای آموزشی که تهیه میکنید همیشه دسترسی دارید و هروقت که بخواهید میتونید نگاهشون کنید

دوست عزیز اگر تجربه استفاده از هر نوع خدمات آموزشی پژوهشی از مراکز مرتبط (مانند : شرکت در دوره های آموزشی ، کارگاه ها و یا کارآموزی و … ) را دارید، با امتیاز دهی از طریق فرم زیر به دوستان و هم رشته های خود کمک کنید تا با اطمینان بیشتری انتخاب آگاهانه خود را داشته باشند.

سیستم امتیاز دهی کاملا بی نام و نشان بوده و تنها آی پی (IP) شما هنگام رای دادن (بدون امکان نمایش در سیستم) ثبت می شود و رای هایی با آی پی تکراری به یک مرکز یکسان از سیستم حذف می شود. از این رو اگر به یک مرکز بیش از یک بار رای دهید تنها آخرین رای ثبت شده شما منظور خواهد شد. نتایج امتیاز دهی پس از رسیدن تعداد رای های هر مرکز به تعداد حداقل 50 رای در صفحه هر مرکز نمایش داده می شود. چنانچه قصد دارید از نتایج نظر سنجی آگاه شود از طریق این لینک در خبرنامه یاسی بیو عضو شوید.

میزان رضایت کلی از خدمات *