زیست فن لب

راه های ارتباطی

  • وبسایت : zistfanlab.ir

  • آدرس : تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حدفاصل خیابان فخر رازی و خیابان دانشگاه، ساختمان پارسا، طبقه 4 واحد 404

  • شماره تماس : 02166972259

  • تلگرام و اینستاگرام : zistfanlab@

این موسسه توی سال 1394 باهم فکری دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه شریف فعالیت خودشو شروع کرد و الان به عنوان یک موسسه مادر فعالیت خودش ادامه میده. طبق گفته خودشون هدف اصلی و نهایی این موسسه ارتقاء جایگاه ایران توی حوزه زیست فناوری و هم چنین تولید ثروت از این حوزه هستش. این مجموعه کارگاه ها و دوره های خیلی متنوعی رو برگزار میکنه از دوره های تست های حیوانی گرفته تا دوره های بیوانفورماتیکی.

دوست عزیز اگر تجربه استفاده از هر نوع خدمات آموزشی پژوهشی از مراکز مرتبط (مانند : شرکت در دوره های آموزشی ، کارگاه ها و یا کارآموزی و … ) را دارید، با امتیاز دهی از طریق فرم زیر به دوستان و هم رشته های خود کمک کنید تا با اطمینان بیشتری انتخاب آگاهانه خود را داشته باشند.

سیستم امتیاز دهی کاملا بی نام و نشان بوده و تنها آی پی (IP) شما هنگام رای دادن (بدون امکان نمایش در سیستم) ثبت می شود و رای هایی با آی پی تکراری به یک مرکز یکسان از سیستم حذف می شود. از این رو اگر به یک مرکز بیش از یک بار رای دهید تنها آخرین رای ثبت شده شما منظور خواهد شد. نتایج امتیاز دهی پس از رسیدن تعداد رای های هر مرکز به تعداد حداقل 50 رای در صفحه هر مرکز نمایش داده می شود. چنانچه قصد دارید از نتایج نظر سنجی آگاه شود از طریق این لینک در خبرنامه یاسی بیو عضو شوید.

میزان رضایت کلی از خدمات *