باشگاه کارآموزی ایران

راه های ارتباطی

  • وبسایت : www.irantc.org

  • اینستاگرام : _karamuzi

  • ایمیل : [email protected]

  • تلگرام : karamuzi@

باشگاه کارآموزی ایران توی سال 1391 با هدف پرورش نیروی کار آزمایشگاه و یادگیری تکنیک های آزمایشگاهی فعالیت خودش رو شروع کرد. این مجموعه کارآموزی های مختلفی برگزار میکنه. کارآموزی آزمایشگاه تشخیص پزشکی دوره کارآموزی رشته های بیولوژی مثل رشته ژنتیک میکروبیولوژی زیست شناسی سلولی مولکولی بیوشیمی و... .

طبق گفته ی خودشون شرکت کردن توی این دوره های کارآموزی بهترین فرصت برای یادگیری و استخدام توی مراکز آزمایشگاهی می باشد.

دوست عزیز اگر تجربه استفاده از هر نوع خدمات آموزشی پژوهشی از مراکز مرتبط (مانند : شرکت در دوره های آموزشی ، کارگاه ها و یا کارآموزی و … ) را دارید، با امتیاز دهی از طریق فرم زیر به دوستان و هم رشته های خود کمک کنید تا با اطمینان بیشتری انتخاب آگاهانه خود را داشته باشند.

سیستم امتیاز دهی کاملا بی نام و نشان بوده و تنها آی پی (IP) شما هنگام رای دادن (بدون امکان نمایش در سیستم) ثبت می شود و رای هایی با آی پی تکراری به یک مرکز یکسان از سیستم حذف می شود. از این رو اگر به یک مرکز بیش از یک بار رای دهید تنها آخرین رای ثبت شده شما منظور خواهد شد. نتایج امتیاز دهی پس از رسیدن تعداد رای های هر مرکز به تعداد حداقل 50 رای در صفحه هر مرکز نمایش داده می شود. چنانچه قصد دارید از نتایج نظر سنجی آگاه شود از طریق این لینک در خبرنامه یاسی بیو عضو شوید.

میزان رضایت کلی از خدمات *