انستیتو پاستور ایران

انستیتو پاستور ایران

راه های ارتباطی

  • وبسایت : fa.pasteur.ac.ir

  • آدرس : تهران خیابان پاستور پلاک 69

  • ایمیل : [email protected]

  • تلفن : 02166953311

خب همونطور که میدونید پاستور تنها یه مرکز تولیدی نیست. پاستور توی بخش آموزشی هم بسیار خوب و قدرتمند فعالیت میکنه و کارگاه و دوره های خوبی برگزار میکنه. انستیتو پاستور در سال 1299 یعنی تقریبا 100 سال پیش فعالیت خودشو شروع کرده و الان توسط آقای علیرضا بیگلری مدیریت میشه. این مرکز بخش آموزشی خودشو به 2 قسمت بخش تحقیقات میکروبیولوژی و بخش تحقیقات بیوتکنولوژی تقسیم کرده.
طبق تحقیقاتی که داشتم متوجه شدم که بخش تحقیقات میکروبیولوژی از سال 1376 فعالیت خودش رو با هدف ارتقا سطح سلامت کشور شروع کرده. در راستای تحقق این هدف دوره ها و کارگاه های مختلفی رو هم برکزار کرده.
فعالیت بخش تحقیقاتی بیوتکنولوژی هم از سال 1374 شروع شده و یکی از مهم ترین اهدافش توانمند سازی ساختار نیروی انسانی با پذیرش نیروی جوان فعال و خلاق هستش.
این نکته هم قابل ذکر هست که یه سری دوره ها و کارگاه ها و کارآموزی های این مرکز توی مجتمع تولیدی تحقیقاتی کرج برگزار میشه.

دوست عزیز اگر تجربه استفاده از هر نوع خدمات آموزشی پژوهشی از مراکز مرتبط (مانند : شرکت در دوره های آموزشی ، کارگاه ها و یا کارآموزی و … ) را دارید، با امتیاز دهی از طریق فرم زیر به دوستان و هم رشته های خود کمک کنید تا با اطمینان بیشتری انتخاب آگاهانه خود را داشته باشند.

سیستم امتیاز دهی کاملا بی نام و نشان بوده و تنها آی پی (IP) شما هنگام رای دادن (بدون امکان نمایش در سیستم) ثبت می شود و رای هایی با آی پی تکراری به یک مرکز یکسان از سیستم حذف می شود. از این رو اگر به یک مرکز بیش از یک بار رای دهید تنها آخرین رای ثبت شده شما منظور خواهد شد. نتایج امتیاز دهی پس از رسیدن تعداد رای های هر مرکز به تعداد حداقل 50 رای در صفحه هر مرکز نمایش داده می شود. چنانچه قصد دارید از نتایج نظر سنجی آگاه شود از طریق این لینک در خبرنامه یاسی بیو عضو شوید.

میزان رضایت کلی از خدمات *